Cílem studijního materiálu je poskytnout základní marketingové znalosti v oblasti marketingového mixu 4P (produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace). Převážná část textu je věnována zejména problematice marketingové komunikace, kterou lze považovat za nejdynamičtěji se rozvíjející a pro studenty – čtenáře za nejzajímavější. Text je uspořádán do tří kapitol. Do celého textu jsou zařazovány konkrétní příklady z praxe. První kapitola představuje úvod do problematiky marketingu. Druhá kapitola již blíže seznamuje s charakteristikou jednotlivých prvků marketingového mixu, tedy produktu, ceny, distribuce a marketingové komunikace. Detailněji je rozpracován prvek marketingové komunikace, kdy jsou popsány specifika marketingového komunikačního mixu. Třetí kapitola se zabývá vybranými novými trendy v oblasti marketingové komunikace, jedná se o Guerilla marketing, Virální marketing, Product Placement a Mobilní marketing. Specifikace nových trendů je doplněna aktuálními a praktickými případovými studiemi.
marketing, zákaznická orientace, marketingový mix, strategie, produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, nové trendy v marketingové komunikaci, guerilla marketing, virální marketing, product placement, mobilní marketing
Slezská univerzita v Opavě
Na Vyhlídce 1079/1
735 06 Karviná-Nové Město
+420 596 39 8705
Univerzitní knihovna
Den | Od - Do |
---|---|
Pondělí | 9:00 - 19:30 |
Úterý | 9:00 - 19:30 |
Středa | 9:00 - 19:30 |
Čtvrtek | 9:00 - 19:30 |
Pátek | 9:00 - 14:00 |
Pracovníci Katedry podnikové ekonomiky a managementu Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné pro Vás připravili následující studijní materiály, které můžete využit ke studiu problematiky kurzu a připravit se na kontrolní test. Na stránkách katedry naleznete další informace například o studiních oborech a předmětech garantovaných katedrou, dále o publikační činnosti a učebnicích katedry a další.
Každá nabytá vědomost se nejlépe zafixuje v hlavě úspěšně zvládnutým kontrolním testem. Připravili jsme pro Vás kontrolní test/y tak, aby jste co nejlépe nabyté vědomosti zužitkovali. Přistupujte prosím pečlivě při vyplňování testů a dávejte pozor na případný úbíhající čas.